İptal & İade Politikası
Satın aldığım ürünü nasıl iade edebilirim?
Synora.com.tr adresinden satın aldığınız ürünlerin iadesi için ürünü "Aksaray Mh. Gazi Mustafa Kemal Paşa Cd. N.39/3 Fatih/İstanbul" Merkez depomuza MNG Kargo ile karşı ödemeli gönderebilirsiniz. İade gönderi kargo kodumuz 908398779'dur.
Ürününüzü farklı bir ürünle değiştirmek istiyorsanız mevcut siparişinizi iade/iptal ederek yeniden sipariş oluşturmanız gerekmektedir.
İade etme süresi kaç gündür?
Tüketici Kanunu'ndaki, "Sebep Göstermeden Cayma Hakkı" maddesine göre web sitemizden aldığınız ürünlerde, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren ilk on dört (14) gündür.
İade koşulları nelerdir?
Ürün değişim ve ya İadelerde ürünlerin kesinlikle kullanılmamış olup orijinal kutusunda ve ambalajında faturası ile kabul edilerek; Paketi açılmış ürünlerde kesinlikle iade ve ya değişim işlemi yapılmamaktadır. Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra, ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. İnceleme sonucu ile ilgili tarafınıza e-posta gönderilecektir.
İade işlemlerinde kargo masrafını ben mi ödeyeceğim?
hello@synora.com.tr’a gönderdiğiniz tüm iadelerin kargo masrafları bize aittir.
İade işleminden ne kadar sonra geri ödeme hesabıma yansıyor?
Synora, iade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğunu kontrol etmektedir. İade süresi siparişinizin "Aksaray Mah. Gazi Mustafa Kemal Paşa Cad. N.39/3 Fatih/İstanbul" adresinde bulunan merkez depomuza ulaşması ile başlar ve on (10) gün içerisinde tamamlanır. Kabul edilen iadelerin de ücretleri yine bu süre içerisinde olmak koşulu ile bankaya iletilmektedir. Bankanın yoğunluğuna bağlı olarak 1-15 iş günü içerisinde kredi kartınıza geri ödeme yapılmaktadır. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve Synora'nın bankanıza müdahale etme hakkı yoktur. Taksitli satışlarda geri ödemeler taksitlendirilerek yapılmaktadır.
Sipariş iptal işlemleri
Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. Bunun için hello@synora.com.tr 'a mail atmanız yeterlidir.